reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Vrtík

Tomáš Vrtík

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Somzačínajúci bloger viac sa dozviete aj z mojichčlánkov... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vždy, keď ho mám v ruke...

Tomáš Vrtík

Vždy, keď ho mám v ruke...

...úchyláci pohov, aj keď možno znie nadpis tohto článku všelijako, nejdem písať o svojích puberťáckych sexuálnych zážitkoch...

  • 23. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 157x
  • 6
Neistota

Tomáš Vrtík

Neistota

Moja už doverná  (ne)kamarátka, ktorá ma sprevádza posledných pár mesiacov. Neželám vám ju ako spoločníčku,nie nemyslite si ona nie je vyslovene zlá, bohužiaľ ona nie je ani dobrá, jednoducho neviem aká vlastne je a to mi na nej vadí...

  • 20. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 963x
  • 12
Na silu

Tomáš Vrtík

Na silu

Už od malička počúvam od všadial,že veci ktoré robím nemám robiť proti svojej voli...

  • 18. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 884x
  • 7
Novodobé prostitutky

Tomáš Vrtík

Novodobé prostitutky

Na rovinu sú všade...Poznávacie znamenie-dlhé nohy,pekná tvárička,priblblý úsmev,ale pozor,nie sú to žiadne hlúpe dievčatá,dokonca sa veľmi dobre vyznajú a orientujú v automobilovom priemysle.Majú v malíčku spotrebu auta,maximálnu rýchlosť,drahý interiér,ale hlavne cenu auta a výšku konta jeho atraktívneho majiteľa...

  • 16. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 461x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu